poniedziałek, 18 listopada 2013

Remember me- Twój na zawsze


Tyler Hawkins (Robert Pattinson) jest zbuntowanym chłopakiem, który cały czas popada w kłopoty. Pewnej nocy wdaje się w bójkę i zostaje poturbowany przez silniejszego od siebie policjanta. Wkrótce po tych wydarzeniach Tyler poznaje córkę funkcjonariusza - Ally. Początkowo chłopak zamierza ją uwieść, a następnie porzucić. Okazuje się jednak, że Tylera i dziewczynę łączy coś więcej.

Jest to dramat który powstał w 2010 roku.
Oglądałam go kilka miesięcy temu ale do dziś go bardzo dobrze pamiętam.
Na końcu płakałam jak bóbr a nie płaczę często na filmach.
Tak mi się spodobał że włączyłam go mamie i oglądałam jeszcze raz z nią.
Jest to coś dla fanów aktora Roberta Pattinsona znanego z sagi ,,Zmierzch".
Polecam, naprawdę polecam tylko dziewczyny musicie uzbroić się w chusteczki tak na wszelki wypadek;)
Życzę miłego oglądania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz