niedziela, 10 listopada 2013

Cześć!


Witam was cieplutko!
To mój pierwszy blog o takiej tematyce, wcześniej pisałam moją własną historie bohaterów z sagi ,,Zmierzch". Niestety szybko straciłam wenę, być może kiedyś ją odzyskam i dokończę, a przynajmniej mam taką nadzieję ale nigdy nic nie wiadomo.
Mam różne zainteresowania. Uwielbiam tworzyć, ale nagle nabrałam chęci by zrobić z tym coś więcej. Pewnego dnia mój tata rzucił hasło: ,,Załóż bloga!" i oto jestem. Bardzo ten pomysł mi się spodobał, ponieważ nie będę siedzieć bezczynnie na komputerze. a no cóż nie oszukujmy się osobą w moim wieku i nie tylko czasem się to zdarza. Przynajmniej zrobię coś z korzyścią dla siebie. I tak oto tu jestem! Mam nadzieję że będę prowadzić go długo, dłuugo i wam się spodoba! Możecie pisać do mnie na e-maila z propozycją tematów jakie mam poruszyć tutaj i nie tylko;)
Pozdrawiam!!

1 komentarz:

  1. Fajnie zapowiadający się blog, gorąco polecam :)
    Na pewno tu będę często zaglądał.

    OdpowiedzUsuń