czwartek, 26 grudnia 2013

Czyżby zamiast wiosny była zima?

Święta Bożego Narodzenia już minęły, sylwester i rozpoczęcie nowego roku przed
 nami a śniegu jak nie było tak u mnie nie ma. Nawet temperatury w dzień są na plusie.
 Jest to poniekąd trochę dołujące, ponieważ śnieg wprowadza taką szczególną
świąteczną atmosferę, jest wszędzie pięknie i biało. Na lato trochę tych komarów
 i much wymrozi więc będą nam mniej ,,dokuczały" ;> A tak to nic.... Zero!
 Podobno ma zima się zamienić z latem miejscami, ale czy to tylko nic nie warte plotki?
 Trochę to mnie martwi bo właśnie tak to wygląda.
 Więc:
Droga Pani Zimo!
Mam nadzieję że Pani o nas nie zapomniała i że nie ma Pani zamiaru zabierać nam lata w wakacje.
Czekamy ze zniecierpliwieniem na jakiekolwiek oznaki tej jakże bajecznej i każdemu potrzebnej pory roku!
                                                                                                                                 My;)



Moi drodzy z okazji zbliżającego się Nowego Roku życzę wam udanego
 Sylwestra, mocnej głowy, byście wytrwali w waszym postanowieniu i by wasz nowy rok
 był lepszy od poprzedniego i pełen pozytywnych niespodzianek!!


W pierwszy dzień świąt byłam z rodziną na spacerze i porobiłam kilka zdjęć;)


1 komentarz:

  1. nie było sniegu na święta to już wgl może nie być :P pozdrawiam i zapraszam :) do mnie :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń