wtorek, 17 grudnia 2013

Anime, czyli nadzwyczajna uroda i piękne oczy

Hej!


Jakiś czas temu brat zachęcił mnie bym obejrzała pewne anime które mu się spodobało.
No to mówię okej, czemu nie. Minęły już... chyba 3 tygodnie odkąd je oglądam.
Bardzo mnie wciągnęło! Polecam wszystkim, z początku może być trochę nudnawe
 a akcja może być troszeczkę niezrozumiała, lecz po 5 odcinkach wszystko powinno
 nabierać sensu.
Ostatnio obejrzałam anime Bokura ga Ita, ale niestety jest tylko 1 sezon a są jeszcze
 stworzone na podstawie tej mangi, dwa filmy o takim samym tytule. Moim zdaniem anime jest lepsze
 niż film, wiadomo małe fundusze więc nie jest jakiś nadzwyczajny, ale da się obejrzeć.
Bokura ga Ita polecam wszystkim którzy lubią romanse. Jedynym minusem jaki tu widzę
 to kreska tego anime:/ To mi przeszkadzało, jednak oko się przyzwyczai po jakimś czasie.


Jeśli ktoś z was lubi anime i ma jakieś swoje ulubione, które np. wyryło mu się
szczególnie w pamięci  to piszcie mi tytuły.
Z chęcią obejrzę, w końcu święta nadchodzą a co za tym idzie dni wolne
 (a przynajmniej dla mnie;))


Dobranoc i miłej nocy:)




....




2 komentarze:

  1. mnie do oglądnaia anime zachęciała kolezanka. Teraz oglądam nałogowo :P Polecam "Ao no exorcist" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że nie jestem sama;) napewno wpisze ten tytuł na listę moich animkow do obejrzenia, swoją drogą dużo dobrego o tym tytule słyszałam:)

      Usuń