wtorek, 18 lutego 2014

Manga, anime- kocham!

Ostatnio w szkole mam pełno kartkówek i sprawdzianów. Mam ustawione już całe 2 tygodnie...ehh...
Jutro mam sprawdzian z biologi i niemieckiego, więc muszę zakuwać słówka, ale przed tym
chciałam się Was spytać czy może też oglądacie anime, lub czytacie mangi, może znacie
jakieś godne polecenia;) Ja sama ciągle oglądam jakieś komedie-romans. Czasem wzruszy ( chociaż
zauważyłam że po każdym obejrzanym odcinku w którym płakałam jestem coraz.. twardsza??),
 czasem rozśmieszy xd Uwielbiam anime w którym można się pośmiać, zwykle błahostka
 doprowadza mnie do śmiechu. Czasami zastanawiam się jak to wygląda z boku...W każdym
razie pewno dziwacznie. Z resztą mangę też uwielbiam czytać, mam teraz 6 tomów
 Ouran High School Host Club i jak dotąd na żadnym się nie zawiodłam i czekam do końca
 miesiąca, odliczam te niepotrzebne dni bym znów mogła zamówić kolejne tomy!
Nie cierpię czekać...Jestem niecierpliwa to jest moja wada, no niestety.

A tak z innej beczki w weekend dowiedziałam się że moja kuzynka prowadzi vloga  na youtube
 z koleżanką o modzie, o sobie itp. Dopiero zaczynają więc życzę im sukcesu ;) Sama kiedyś
miałam taki pomysł by zrobić taki kanał, ale niestety nie mam kamery ani lepszego aparatu by
kręcić więc zrezygnowałam. Może jeśli bym się uparła to uzbierałabym na ten aparat, ale
niestety...myślę że wystarczy tutaj jedno słowo
by się usprawiedliwić-maanga♥
Jeśli ktoś z Was lubi takie vlogi oglądać daje linka :
vlog Marysi i Oliwii


A ja się z Wami żegnam i życzę kolorowych snów!
(mój Kaname na mnie czeka!♥ xd)



1 komentarz:

  1. Hej, kiedyś czytałaś mojego bloga, więc chciałabym cię zaprosić na NN, które pojawiło się jakiś czas temu. Przy okazji zapraszam na nwego bloga.
    voltera-to-nasz-dom.blogspot.com
    nowy-rozdzial-w-zyciu.blogspot.com
    sad-chilldhood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń